سوالات متداول

مراحل خرید از سایت چگونه است؟

ابتدا در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید سپس با ورود به قسمت محصولات و انتخاب کالای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، نوع ارسال خود را انتخاب کنید و با اتصال به درگاه بانکی پس از واریز سفارش شما ثبت می گردد.

 

امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، آدرس : خیابان فاطمی روبروی پارک لاله پاساژ لاله واحد 39 – ساعت کاری 10 صبح الی 22

 

در صورت مناسب نبودن سایز امکان تعویض کالا وجود دارد؟

بله، امکان تعویض کلیه کالا ها به جز محصولات فروش ویژه تا 72 ساعت پس از تحویل کالا با ارائه فاکتور خرید امکان پذیر می باشد.

 

در صورت مناسب نبودن محصول امکان مرجوع کالا وجود دارد؟

بله، تا 24 ساعت پس از تحویل کالا با ارائه فاکتور امکان مرجوع کالا وجود دارد.

 

چگونه از سایز خود هنگام خرید اینترنتی مطمئن شویم؟

در صفحه ی هر محصول می توانید با استفاده از راهنمای سایز با اندازه گیری طول کف پای خود از سایز خود اطمینان حاصل فرمایید.

 

شرایط ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

امکان ارسال کالا به سراسر ایران از طریق پیک و پست وجود دارد که در قسمت سبد خرید خود می توانید نوع ارسال خود را انتخاب نمایید.

 

عکس ها ژورنالی هستند؟

خیر، کلیه عکس های محصولات توسط تیم ما و به صورت اختصاصی گرفته می شوند.

 

گارانتی محصولات چگونه است؟

کلیه محصولات مجموعه ما شامل 3 ماه ضمانت می باشند. 





رفتن به بالای صفحه